Saturday, July 21, 2007

Moses goes to Riga


In 2006 Utopium a participat la Golden Hammer International Advertising Festival cu doua lucrari. In total, festivalul a avut 961 de lucrari inscrise din 16 tari din Europa. Au fost 6 agentii din Romania nominalizate la Golden Hammer. 5 din Bucuresti, una din Oradea. Si aici ajung la problema mea. Daca anul trecut am fost cu doua lucrari si am luat o diploma "for excellence and outstanding creativity", cum scrie langa semnatura presedintelui juriului, ce trebuie sa fac anul asta ca sa nu ma fac de rusine? Utopium a mers intotdeauna pe o strategie calitativa cand a venit vorba de festivaluri. Cel mai are numar de lucrari inscrise a fost 9, la Ad'Or 2007 (unde 3 au fost nominalizate si am venit acasa cu 6 puncte). In concluzie, mai bine mai putine si bune decat toate si "doamne-ajuta". Dar sa revin la scopul acestui post. Juriile sunt subiective si nu stii niciodata cum vor privi lucrurile. Asa ca o sa va rog sa faceti parte din juriu cateva minute si sa-mi spuneti cinstit ce parere aveti despre una dintre lucrarile pe care vreau sa le inscriu la Hammer. Nu mai spun nimic pentru ca nu vreau sa influentez juriul. Multumesc si astept cu interes parerile voastre.




7 comments:

Anonymous said...

Ciao

Ideea e foarte faina cu suflatorul si cu D-zeu dar partea grafica e mai putin reusita.

Asta deoarece "blower-ul" e plasat prea spre dreapta si e cam microscopic...(deci trebuie sa ma uit foarte atent sa imi dau seama ce e totusi)

Poate ar fi mai fain un tip care tine in mana blower-ul si niste frunze ude care tapeteaza cainele omului in fata casei; un perete al casei fiind tapetat si el de frunze lipite suflate de blower


Numai bine si bafta!
Lavi

Anonymous said...

cam asa ceva:
http://adsoftheworld.com/media/print/stihl_blowers_leafs?size=_original

:)))

Cristian Ungur said...

Bestial.

Anonymous said...

daca e sa fiu carcotas, as zice ca e nefolositor ca e munca de sisif, frunzele revenind.
Dar, nu-s :)

Cristian Ungur said...

Acuma, daca cel din print nu stie sa-si regleze suflatoru' si face munca de Sisif, e treaba lui. Eu, ca si consumator de suflatoare, sunt mai destept :) Oricum e un exemplu misto de consecinta extrema.

Anonymous said...

Rogvaiv draga, nu crapa ficatu-n tine cand vezi ca printul asta a luat un trofeu? De-aia sunt premiile date de jurii si nu de profani!

Cristian Ungur said...

Exemplul dat de rogvaiv chiar e o lucrare exceptionala. Eu ma bucur ca am luat silver la Golden Hammer cu Moise pentru ca mi-e foarte draga lucrarea. Multumesc doamnei Fusoiu - Criano. Sper ca o sa dati peste postul asta. Merci Bianca de aprecieri.