Friday, November 30, 2007

S-a scurtat ziua!

Azi, avand oleaca de treaba prin agentie, am ajuns pe la ora 15:00 in situatia in care ajung de multe ori, si anume sa am nevoie sa vorbesc si cu alti oameni decat cu colegii mei, ca sa pot sa-mi fac oarecum treaba. Chiar nu-i relevant cu cine. Chestia foarte tare pe care am aflat-o si care m-a lasat perplex a fost ca nu puteam vorbi cu oamenii astia pentru ca "vinerea e zi scurta!!!". In cazul asta, eu propun sa fie vinerea libera si sa facem joia putin mai scurta si poate lunea dimineata sa nu venim la lucru la prima ora, ca nu-i usor sa te mobilizezi dupa un week-end de 3 zile si jumatate. Si in week-end-ul asta sa stam acasa sa ne plangem de mila ca n-avem bani si intretinerea-i scumpa si mancarea-i scumpa si benzina-i scumpa si primarele n-o reparat drumurile si n-avem protectie sociala. Bine?

0 comments: