Cum ar fi parchetul comanda speciala de la Proges. Faptul ca aceasta gama aduce consumatorului decoruri si caracteristici deosebite implica si o perioada de asteptare dupa preluarea comenzii. Aceasta gama (comenzi speciale de parchet) se adreseaza tinerilor, proprietari de locuinta, cu venituri peste medie. Segmentul pe care-l tinteste acest ad este partea din target care e pasionata de gadget-uri, tehnologie. Printre metodele de relaxare preferate de acest segment se afla, la loc de cinste, jocurile pe calculator. Atentie, nu vorbim de gameri de 15-18 ani ci de tineri profesionisti sau freelanceri, 25-35 de ani. Printul va fi publicat in reviste specializate pe tehnologie, gadget-uri etc.
Sunday, November 18, 2007
Pentru unele lucruri merita sa astepti...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
5 comments:
E interesant, dar nu stiu cat e de usor de inteles de publicul larg.
Dupa cum scrie in post, nu e vorba de un "public larg". E vorba de un segment care e pasionat de jocuri pe calculator. Cat e de usor de inteles vom afla la testari (inclusiv prin intermediul acestui blog). Daca tu l-ai inteles (chiar daca te indoiesti de capacitatea altora de a-l intelege), pentru mine e bine. Multumesc pentru raspuns si ajutor.
Deci iti folosesti blogul personal in interes de serviciu :)
Asta ar fi adevarat daca as "lucra" la Utopium. Problema e ca situatia e putin alta in agentie. Ca si ceilalti colegi, eu nu lucrez la Utopium ci fac parte din Utopium. Granita dintre personal si profesional dispare uneori.
HAHAHAHA!
Post a Comment