Thursday, November 15, 2007

Ce vreau eu de la Mosu'

Am descoperit ca si oamenii frumosi, destepti, spirituali si cumsecade pot sa se imbolnaveasca. Da, e adevarat. Drept dovada, am racit chiar si eu. Si am mai descoperit ca suflatul excesiv al nasului induce o stare profund meditativa. Si am stat eu si m-am gandit. Si dintre toate lucrurile minunate la care m-am gandit eu o zi intreaga de noiembrie, un singur lucru se ridica la rangul de revelatie. M-am gandit la ce vreau sa-mi aduca Mosu' (Junioru' Adi o sa zica acuma ca de fapt eu nu merit sa-mi aduca nimica Mosu' pentru ca am zis ca ma enerveaza sarbatorile si Mosu' si fulgii si renii si saniile) dar eu o sa va zic totusi ce vreau de la Mosu'. Vreau o clona. Da' vreau o clona subordonata. Adica sa n-o prind cu nevasta-mea in pat sau ca-mi fumeaza tigarile. Nu. Trebuie sa ma asculte cu sfintenie. Sa imi faca ordine intre cd-uri, sa mearga la cumparaturi cu sotia, sa mearga in vizita la neamuri, sa plateasca intretinerea, cablul, factura de curent, nenumaratele rate (am facut un calambur - rate nenumarate, he, he), sa faca multe cafele, sa dea cu aspiratorul, sa duca gunoiul, sa curete cartofi etc. Clona e singura solutie. M-am gandit la un moment dat in cursul zilei (cand, din cauza stranuturilor, imi curatam dispayul de la laptop) ca si un copil ar putea sa fie util dar am renuntat la idee din cauza costurilor ridicate de mentenanta. Asadar, Mos Craciun (la el ma refeream cu "Mosu", pentru ca Mos Nicolae ma enerveaza ca n-are putere executiva), astept cu nerabdare cadoul si iti multumesc anticipat.

Cu respect
Cristian Ungur

PS. Oare Mosu' are internet in Laponia?

PPS. Voi ce vreti de la Mosu'?

9 comments:

Anonymous said...

Daca as avea o clona i-as cumpara si tigari...

Anonymous said...

eu vreau sa-mi aduca Mosu' zapada. multa, multa. Si portocale. multe, multe

Cristian Ungur said...

Portocale in zapada :)

Anonymous said...

Hm...
De- ai sti ce m-am bucurat cand am vazut titlul: "Ce vreau eu de la Mosu"!!!
Eram sigura ca voi gasi o mica, mica sugestie de cadou de Mos Nicolae!
Dar, sa fim seriosi: o clona! Cum ar putea Mosu sa- ti aduca asa ceva?
Si, in plus, mai zici tu la final ca te supara Mos Nicolae! Atunci...
Ce sa mai zica Mosu...? :(

Cristian Ungur said...

Nu-i viata asa usoara, Teo :)

Adrian said...

dar totusi, cine a zis ca trebuie sa fim seriosi?
seriozitatea si Mosu' nu au ce cauta in aceeasi discutie.
in fine, speranta moare ultima... daca nu anul asta, cum zice americanul... there's always next year!
Si eu vreau portocale :)))

Cristian Ungur said...

Portocale rad in soare, aurii.

Cristian Ungur said...

Da pe Mos Gerila il mai tineti minte?

Anonymous said...

eu mi-as face vreo 20 de clone, le-as pune pe toate sa lucreze si sa-mi trimita banii.