Thursday, September 20, 2007

Sarac in tara saraca

Cadrele didactice ameninta din nou cu greva, pensiile-s mici (noroc ca vin alea private), nu sunt destule medicamente compensate etc. Azi am venit de la agentie pana acasa in spatele unui SUV Lexus. Sa-ti trimiti copilul la o gradinita particulara costa vreo 250 de euro pe luna (minim). Pana aici s-ar zice ca Romania e o tara a contrastelor. Ai spune ca patura de mijloc e ca inexistenta si ca sau ai Lexus, sau stai la coada la compensate. Dar vreau sa aflu totusi care-i parerea voastra, a celor care nu sunt la coada la compensate (pentru ca sunt pe net, citind bloguri), dar nici n-au Lexus in garaj (sau, ca si mine, n-au nici masina nici garaj). Cat de negru e dracu? Exista povesti de succes in clasa de mijloc?

PS. Si pentru ca de obicei intreb si cer pareri fara sa dau nimic in schimb, am atasat o fotografie din Ciucea. Apropos de tara a contrastelor.

4 comments:

Anonymous said...

Poate pentru tine e usor. Eu stiu cum e sa nu ai bani si am stiut toata viata. Am vazut putin si cum se traieste in Austria si Germanie si e mare diferenta. Aici poti sa te zbati cat vrei ca tot aia e.

Cristian Ungur said...

Circula la un moment dat o vorba prin Utopium: "Ce sa faci, la toti ni-i greu!?!". Pentru mine e valabila in schimb vorba holografului: nu e usor, nu e nici greu. Ca sa intelegi de unde plec: sunt orfan de tata de la 15 ani. Mama e educatoare. Muncesc de la 16 ani. Am ajuns la 27 de ani si nu mi-e usor, dar nu mi-e nici greu. Din acest motiv nu sunt de acord cu "poti sa te zbati cat vrei ca tot aia e". Daca te zbati, iti iese. Parerea mea.

Anonymous said...

Nimic din ce este frumos nu este usor. Poate in Austria si Germania a fost mai usor deoarece economia in sine e mai simpla si mai dezvoltata. Nu stiu ce ai facut tu in aceste tari dar stiu ca nici acolo nu sunt cainii cu covrigi in coada iar daca trebuie sa platesti toate taxele si o chirie modica se mai schimba perceptia.
Sa iti spun secretul succesului: pune suflet in ce faci si fa lucurile mai bine decat iti poti imagina inainte sa te apuci de ele...toate astrea stropite cu viteza maxima si pauze putine, rezulta MULTUMIRE.

Anonymous said...

nu am SUV, nu stau la coada la compensate => fac parte din clasa de mijloc. Povesti de succes pot exista daca iti doresti cu adevarat. Cred ca ii nevoie de multa multa munca si ceva noroc. nu?