Friday, December 7, 2007

BSR

As opposed to CSR :) Va propun o noua tema de gandire. Corporate social responsability - o treaba care da multe batai de cap multor companii - duce cu gandul la treaba aia cu "advertising is what you pay for, PR is what you pray for". Deci o corporatie care vrea PR e obligata sa fie responsabila social. Un autor de blog nu e obligat la nimic si aici e de fapt frumusetea blogului. Astea fiind spuse, am fost surprins de reactia pozitiva a bloggerilor oradeani la campania Umanitas, aflata inca in curs de desfasurare. Nici unul dintre cei vreo 30 de bloggeri care au preluat (pana acum) campania nu are nimic de castigat. Poate un pic de trafic, dar nu cred ca destul pentru a schimba substantial vreun ranking. Drept e si ca nu au nimic de pierdut. Si totusi, de ce au depus oamenii astia efortul de a scrie? Eu am o ipoteza (da, iar am o ipoteza!!!): Cred ca fiecare blogger isi asuma oarecum rolul de jurnalist. Cred ca analizeaza (cu responsabilitate) stirile pe care le posteaza si initiativele pe care le sustine. Voi ce credeti?

0 comments: