Friday, July 4, 2008

Cum sa-ti maresti traficul pe blog

Dupa cum s-a putut observa, am avut oleaca de timp in ultima vreme si am mai scris si pe blog. Asta din motive obiective. Am gatat si lansat noua campanie Proges si iaca si spotul: http://www.youtube.com/watch?v=I2WcPcAArmc. A mai evoluat si campania de imagine Radio Transilvania. Iaca Harpa.
Asa. Si avand timp, m-am dat pe net. Si m-o pus mama dracului sa ma crizez io in gandul meu cum presa noastra cea minunata a reusit sa o faca si mai lata decat de obicei cu profa din Zalau. Si am scris pe blog. Si atunci m-am enervat din nou cand am vazut cum creste traficul de un catralion de ori. Adica noua ne cam place scandalul. Daca se poate cu iz sexual. Amu, io nu-s obsedat de trafic, pentru ca blogu ii oarecum specializat, ca io scriu despre publicitate, ca-mi place. Publicitate, adica. Sa nu ma-ntelegeti gresit, imi place cand citeste lumea ce scriu io, ca doara nu-s sfant sa n-am orgolii si mandrii si tot felu. Dar, analizand io ce s-o intamplat, am dezvoltat o reteta de crescut traficul pe blog. Aceasta reteta contine mai multi pasi si anume unul singur. Gaseste cel mai tare scandal din mass media si scrie despre el pe blog. Daca pui si poze sau filme (io n-am pus ca eram prea crizat si zic io ca mai am si o urma de bun simt), te-ai scos. Gata.

1 comments:

Anonymous said...

Si cate vizualizari ai avut pe acel post?
Baga id meu: thetiger_evil