Tuesday, May 27, 2008

Cauta si vei gasi...

Stau io frumos intr-o zi cu soare si cetesc concluziunile unei cercetari legate de interesele si pasiunile tineretului autohton (zic tineret referindu-ma la cei care pot sa-mi spuna sarumana, ca io am 28 de ani, multi inainte, multumesc!). Si ma loveste: "stai ma un pic ca io am blog!!!" (cu rusine recunosc ca am cam uitat de el in ultima vreme, da' nu-s io de vina ci clientii cei cu obiective de marketing). Si la mine pe blog am trafic si pot vedea ce cauta lumea pe net. Si am vazut ce cauta si va prezint si voua. Si va rog sa va uitati si voi la voi pe bloguri si sa-mi spuneti daca aveti mai tari decat astea de mai jos:

3 comments:

Anonymous said...

Foarte tare!

Anonymous said...

chiar tare, mi-a placut. nu pot spune ca sint bucuros ca asta cauta lumea, dar cel putin am zimbit... pina la urma, sa ne asteptam sa caute... mai bine ma abtin, oricum, felicitari pentru post!

Anonymous said...

hahaha! no comment. but loads of laughters!!!!!