Tuesday, September 2, 2008

Michelle - Stai

Am un tic in ultima vreme care a ajuns la un nivel patologic. Cel putin asta spun colegii mei. Pe scurt, imi intra in cap cate-o piesa pe care o cant (nu vreti sa ma auziti cantand) non stop. Si ca sa nu-mi innebunesc doar colegii, iata ultima piesa care rasuna pe holuri la Utopium si anume din plamanii mei de fost si actual metalist.



Michelle - Stai (Radio Edit)
Vezi mai multe video din Muzica »

PS. Cred ca-i debutul fetei care mai e si frumoasa pe deasupra. Vezi poza.

2 comments:

fallen said...

Nimic de zis despre piesa, voiam sa-ti dai si tu cu parerea despre ADfel...

Adrian said...

Sincer, Misu te intrece. Sau poate s-au schimbat lucrurile, desi m-as cam indoi.
Nici macar nu vreau sa ascult melodia, ca stiu ca numai asta o sa aud in cap apoi.
Dar de apreciat gestul tau altruist :-)