Monday, February 11, 2008

Fara Ad'Or in 2008

"În urma unui survey făcut în rândul agenţiilor de publicitate membre UAPR, la care au răspuns atât agenţii care au participat, cât şi agenţii care l-au contestat, s-a descoperit că industria de publicitate din România vrea Ad’Or. Aşadar, potrivit reprezentanţilor, următoarea ediţie a festivalului, care se se vrea a fi una relevantă pentru piaţă, lucrându-se momentan la o soluţie în ceea ce priveşte "ghosturile", va avea loc în luna martie a anului 2009." - iaa.ro

13 comments:

fallen said...

Nu pot sa nu observ ca nu zici nimic, da' nimic! despre Festivalul AdPrint de la Brasov, eveniment totusi important, in parerea mea de pasionat, la nivel de amator, de publicitate. Nici pe blogul Utopium nu apare nimic (in schimb s-a remarcat deschiderea Hard Cafe-ului ?!). Si nu pot sa nu ma gandesc, cateva secunde, ca festivalul v-a lasat "reci" deoarece nu v-ati numarat printre participanti. Daca ar fi fost asa, ar fi curs la articole (auto) laudative pe blog... Sorry, dar nota mica pentru lipsa de obiectivitate. Se cuvenea o mentionare cat de mica a acestui acest eveniment. Repet, e o parere personala.

fallen said...

Nementionarea, nici pe blogul Utopium, a Festivalului AdPrint, se datoreaza neparticiparii voastre la festival? Eu asa am impresia...Daca e asa, rusinica. Daca ati fi participat, sa nu mai zic de o eventuala nominalizare, apareau la articole pe tema...Nota mica pentru lipsa de obiectivitate.

Cristian Ungur said...

Si eu care speram ca ai ceva de zis legat de Ad'Or-ul care nu se mai tine...

Legat de Adprint. Felicitari Graffiti, Gray, Saatchi, McCann... E adevarat ca n-am participat la Adprint (suntem in schimb pe liste la IAA SRC Awards - Washington, asa ca sa ne tii pumnii in aprilie - detalii pe www.act-responsible.org), dar nu am "evitat" sa scriu despre festival, ci pur si simplu nu mi-a trecut prin cap. Ma crezi? Apropos, nu am sustinut niciodata ca sunt obiectiv. Consider chiar ca sunt subiectiv pana la Dumnezeu de cele mai multe ori. Pana acum acest lucru m-a ajutat. Asta nu e un blog jurnalistic si nici n-ar putea fi, cu mine ca si autor. Imi asum lipsa de obiectivitate, dar probabil nu voi face nimic ca s-o corectez. Cred ca e mai sanatos sa fiu eu insumi pe blogul meu, nu?
Acuma ca m-ai luat de urechi pe tema Adprint-ului, ce parere ai despre lipsa festivalului nostru de publicitate?

fallen said...

Scuze pt. doua comentarii pe aceeasi tema, am avut impresia ca primul nu ajunsese la destinatie. Cu Adprintul sa zicem ca "te-ai scos" oarecum, clar ca nu am pretentia sa ma tii la curent cu toate evenimentele pe tema...dar credeam ca il vei mentiona asa, din pasiunea ta personala. Dar ti-am mai spus, e o parere personala si mai gresesc si eu (rar:)).Despre Ad'Or, adica despre lipsa lui...as spune ca in formularea ta se gaseste si explicatia, e "festivalul nostru", si stii tu ca tot ce-i a nostru pateste chestii la un moment dat. Exemplele care sa imi contrazica teoria sunt cam putine (sincer nu imi vine in minte niciunul, dar asta nu inseamna ca nu or fi cateva). Merge?

Cristian Ungur said...

Din pacate merge.

fallen said...

PS. Am uitat sa te intreb...ce parere ai de scoala adc?

Cristian Ungur said...

Art Director's Club e o institutie cu traditie la nivel mondial. E normal ca ADC sa "predea" creatie. Cred ca va avea succes. Industria asta exercita inca atractie asupra tinerilor si elevii scolii ADC vor fi cautati de angajatori. Nu cred ca va fi suficienta scoala ADCRO pentru a satisface cererea de resurse umane. In plus, evaluarea unui potential creativ e foarte subiectiva si difera de la agentie la agentie. Unii prefera oameni foarte specializati, altii vor 360 de grade. Eu nu as angaja un om "doar" pentru ca a absolvit ADC. Ar trebui sa ma convinga tot pachetul. Dar eu sunt subiectiv :)

fallen said...

in primul rand thanks pt. raspuns, prompt ca intotdeauna (asta e compensarea la trasul de urechi de ieri:)). sunt de acord, dar...ai niste briefuri din cam toate domeniile advertisingului si colaborezi cu niste agentii care sunt pe piata cam de multisor, si care stiu cum sta treaba, ori, daca ajungi in faza in care ei se declara multumiti (nu foarte, dar oricum...), acest fapt in sine inseamna deja ceva pentru potentialii angajatori,nu? stai, ca tocmai mi-am dat seama ca in timpul scolii iti faci si portofoliu. so? tot subiectiv:) Si, ca sa inteleg eu mai bine, nu, nu trebuie sa-mi desenezi:), ci sa imi dai un exemplu mai concret: eu vin sa ma angajez la firma unde lucrezi, ce cerinte ai avea la interviu? ma refer evident la partea de art si creatie, nu la management sau mai stiu eu ce...

Cristian Ungur said...

Pentru mine va fi mai important cum gandesti decat ce stii. Orice se poate invata, dar nu oricine e capabil sau dispus sa invete. Asa ca daca se vede ca gandesti limpede, nu prea mai conteaza ce scoala ai facut. Restul e cancan.

fallen said...

Te-am pus pe blogroll, ca te gasesc mai usor (si poate si altii, nu ai de unde sti). Dar nu asta e ideea. Corecteaza-ma, ca poate m-a luat valul, dar vrei sa zici ca, vorbind in continuare ipotetic, daca as aparea la usa ta (ma rog, a firmei) si ti-as spune ca mor dupa advertising, stiu o tara de programe din astea de grafica dar sunt dispus sa ma perfectionez, si iti mai si place fata mea (a se citi gandirea)-by the way, iar o chestie subiectiva!!:)))-as avea sanse sa fiu angajat macar de proba? Zi-mi ce-mi scapa, ca suna prea bine...

Cristian Ungur said...

Asta s-a intamplat in urma cu cateva luni cu cel mai nou junior art de la Utopium. Merci de blogroll. Mind Shadows, da?

fallen said...

Hmmm...pai daca se iveste ocazia, anunta-ma si pe mine...tot nu cred pana nu vad. Nu conteaza rezultatul, ci sa vad eu cu ochii mei "minunea". Si da, Mind Shadows.

Adrian said...

ei, fallen, fallen...
drumul asta e batatorit deja.
ai intarziat doar cu 6 luni ca sa vezi si tu "minunea".
oricum, te asigur ca orice se poate invata, atata timp cat este vointa si rabdare.
iar minunea asta chiar e realitate.